Dunántúli Napló

2017. február 21. (kedd)
Eleonóra

Petőfi Népe

2010. május 5. 12:14
  • „A mi megyénk, a mi lapunk.” - emberközeli, személyes, a sajátjuk.
  • Elsősorban helyi hírek, hasznos információk, emellett megyei és országos események, közéleti, gazdasági írások és magazinos (életmód, egészség, autók, gasztronómia, lakberendezés, utazás) szórakoztató témák.
  • A helyi emberek számára az elsődleges és legátfogóbb információforrás a közvetlen környezetükről.
  • Funkció: tájékoztatás + tanácsadás + szórakoztatás.
  • Hiteles: az olvasók ismerik a cikk hátterét, íróját.
  • Saját, ellenőrzött, hatékony terjesztői hálózat, korai kézbesítés – általában 6 óráig.
  • 113 409 olvasó, 33 691 terjesztett példány**
    (előfizető: 28 829 db, árus: 2 937 db)
Fogyasztói profil*:
  • A megyei átlagnál aktívabb, iskolázottabb, vagyonosabb, 25-55 éves férfiak és nők.
  • Fontos számukra a tradíció, a család, a minőség.
  • Tudatos fogyasztók, akik a vásárlás előtt informálódnak és általában szeretnek mindent egy helyen beszerezni.

Miért érdemes hirdetni a Petőfi Népében?

  • A  lap az elsődleges és a legnagyobb elérést biztosító sajtótermék a megyében.
  • A megyei lapot - a korai kézbesítésnek köszönhetően - reggel és este is kézbe veszi az olvasó, sokan hétvégén újra átlapozzák, így egy hirdetéssel 2-szer, 3-szor is találkozhat a fogyasztó.
  • Magas a célcsoport lefedés, a család minden tagját, vagyis egyszerre több célcsoportot lehet elérni a benne megjelentetett hirdetéssel.
  • A Petőfi Népe főleg háztartásokon, családokon keresztül jut az olvasókhoz, ezért leginkább a fogyasztói tájékoztatást szolgálja.
  • Az olvasóközönség reprezentálja a fizetőképes megyei lakosságot.
  • A helyi döntéshozók személyes fogyasztásának és a vállalati beszerzések befolyásolásának eszköze.
  • Szövegkörnyezetnek és a layoutnak köszönhetően a hirdetés figyelemfelkeltő, az olvasó biztos észreveszi, ezáltal eljut a célcsoporthoz.
  • A hirdetésre, mint információforrásra tekintenek az olvasók, a lap szerves részének tartják azt.
Forrás:
*Szonda Ipsos/GfK Hungária, Nemzeti MédiaAnalízis 2009/2-3. negyedév;
**MATESZ gyorsjelentés 2009/3. negyedév
 
Hirdetési árak
 
vissza
  • A+
  • A-
  • P
pn