Dunántúli Napló

2017. február 21. (kedd)
Eleonóra

Vasárnapi Petőfi Népe

2010. május 5. 12:36
  • „A megyei napilap 7. száma” – hitelesen informál, szórakoztat és szolgáltat.
  • Napilap, hírlap és magazin egyben, amely kielégíti a hétvégi olvasási igényeket.
  • Vasárnap is aktuális, nem heti áttekintés, összefoglalás.
  • Családi lap, amely mindenkinek szól és miután hétvégén több idő jut az olvasásra, hosszabb írásokat, összeállításokat is kínál, segít eligazodni a világban, a közéletben és praktikus tanácsokkal is szolgál.
  • A fókuszban Magyarország és a magyar emberek, az országos és a helyi hírek.
  • Saját terjesztői hálózat: a háztartásokban már vasárnap reggel ott az újság, ezzel szemben az országos lapok hétfőn kerülnek kézbesítésre.
  • Magas olvasói lojalitás: az előfizetők 95%-a az elkövetkező 6 hónap-ban is így szeretne a laphoz jutni*.

Fogyasztói profil:

  • 18-55 éves, a megyei átlagnál aktívabb, iskolázottabb, vagyonosabb, városi emberek.
  • Tudatos fogyasztók, a vásárlás előtt tájékozódnak és racionális döntéseket hoznak.
  • Általában ragaszkodnak a már bevált, megszokott márkákhoz, ugyanakkor fogékonyak az új dolgokra is.

Miért érdemes hirdetni a Vasárnapi Petőfi Népében?

  • Vasárnap több idő jut a kikapcsolódásra, olvasásra, nemcsak átlapozzák, hanem elolvassák a lapot, megnézik benne a hirdetéseket is - pozitív befogadói környezet.
  • Családi lap, több korosztályhoz szól a nekik érdekes tartalommal, így nemcsak egy, hanem többféle célcsoportot is el tud érni a hirdető. Ez azok számára is ideális, akik nem feltétlenül egy adott márkát szeretnének reklámozni, hanem akár egy többtermékes vállalatot.
  • A Vasárnap Reggel a legnagyobb előfizetői táborral bíró vasárnapi újság, elsősorban háztartásokba jut a lap, így hatékony eszköze a fogyasztói tájékoztatásnak.
  • Az előfizetés lojalitást jelent, az olvasók tudják, hogy mit, milyen értéket kapnak az előre kifizetett pénzükért (rendszeres olvasók).
  • Használatával lehetőség nyílik a teljes heti elérésre, mivel az olvasók a megyei napilap vasárnapi számának tekintik.
  • A lap gazdag tartalma lehetővé teszi, hogy a hirdetések tematikus szövegkörnyezetben jelenjenek meg. Aki egy adott oldalt, cikket elolvas, az biztosan megnézi a hozzá tartozó hirdetést is.
  • Szövegkörnyezetnek és a layoutnak köszönhetően a hirdetés figyelemfelkeltő, az olvasó biztos észreveszi, ezáltal eljut a célcsoporthoz.
  • Hirdetésre, mint információforrásra tekintenek az olvasók, a lap szerves részének tartják azt.

Forrás: Szonda Ipsos / GfK Hungária, Nemzeti MédiaAnalízis 2009/2-3. negyedév; *Szonda Ipsos kérdőíves kutatás 2009.

Hirdetési árak

Egészség tematika

Utazó tematika

vissza
  • A+
  • A-
  • P
vpn